Prijava
Korisnik

Lozinka



Niste korisnik?
Klikni ovdje za registraciju.

Zaboravili ste lozinku?
Zatražite novu Ovdje.
Posljednji Članci
11. Zimski Kup Johovec
1. Zimski KUP Posavs...
7. KUP Sv. Lucije V....
7. KUP spajanju usis...
6. Zimski KUP Rugvica
VRIJEME

VRIJEME SADA
U KAŠTELIMA
Index opasnosti
od šumskih požara

Biometeorološka

PRAVILA PORTALA
TAGOVI:
GVZ, HVZ, UPVH, UPV Zagreb, Perinić, Jurin, Tucaković, Magdić, DVD, JVP, JPVP Osijek, vatrogasci, vatrogasni portal, Portal vatrogasaca Hrvatske dvd, pjena , vatrogasna vozila, vatrogasna oprema, vježbe, takmičenje, natjecanje, kornat, kornati, DUZS, 112, DIP, VOS, 911, vatrogasne postrojbe, vatrogasni, link, oprema, pjenilo, nosači, cijev, nosač, KAPS, Monitor, metalni, aparati, vatrogasne kacige, vatrene, acivi, Kaštela, dvd, mladost, Kaštel Sućurac, dom, video, vatrogasne, slike, bloger, blog, činovi, časnici, oznake, webmaster, mladež, žene, žensk, Kup, 193, akcident, batina, kaštela-tours, kaštela tours, vatro, Jadran Perinić, Jadran, Slavko Tucaković, Mladen Jurin, Jurin, Vuko, Slavica, Portal, navalna vozila, Holmatro, Vatropromet, Mistar,
Dobro dosli
MLADEN JURIN: glavni vatrogasni zapovjednik, o pripremama za novu sezonu
Jurin: Nakon Kornata vatrogasaca još više



Nije bilo nikava osipanja vatrogasnog kadra nakon kornatske tragedije i hrvatski vatrogasci spremniji no ikad dočekuju novu sezonu. Tragedija je motivirala ljude da se bave vatrogastvom, a tek mala bojazan se pojavila u zapovjednom kadru, pojavio se strah od odgovornosti i krivih procjena.

- No, sada ćemo puno ozbiljnije pristupiti požarima na otvorenim prostorima i pamet će biti ispred hrabrosti. Do sada su naši ljudi često išli srcem, kako bi što prije pobijedili vatrenu stihiju, a od sada će više “raditi mozak“, a potom emocije - rekao nam je to Mladen Jurin glavni vatrogasni zapovjednik RH.

- Kornatska tragedija je pospješila zanimanje za jedan od najopasnijih poslova, pače ove godine će školovanje za profesionalnog vatrogasca, na Vatrogasnom učilištu u Zagrebu, završiti 400 dosadašnjih članova DVD-a, koji će po završetku školovanja steći zanimanje profesionalnog vatrogasca. Njihovo školovanje je trajalo godinu dana.

Ujedno ćemo iz kontinentalne Hrvatske 400 vatrogasaca obučiti za borbu s vatrom u priobalju i njihova obuka će trajati 20 sati. Nakon najveće mirnodopske tragedije u Hrvatskoj pobojali smo se da će se kadar unutar DVD-a osipati, zbog straha, no upravo se dogodilo suprotno i sve više ljudi želi ići u borbu s vatrenim stihijama. Hrvatska trenutačno ima 62 javne vatrogasne postrojbe s 2300 profesionalnih vatrogasaca i više od 1800 DVD-a, s više od 50 tisuća operativnih članova - istaknuo je Jurin.

Piše:I. MARKOVIĆ
Slobodna Dalmacija
Acivi na 14.04.2008 10:41:13
Komentari
#11 jug93

na 14. Travanj 2008 21:26
Govorili mi šta hoćemo, ali ove sezone biti će jako puno vatrogasaca na cesti,,,,naime poslje svega dioživljenog očigledno je da odgovornost ostaje samo na lokalnoj razini zapovjednika i mnogi zapovjednici među kojima sam i sam neće slati ljude gdje bi im se nešto moglo dogoditi(zamislite samo paradigme vatrogasci neće gasiti jer bi mogli nastradati), ali vidimo nažalost da je naša stvarnost eto takva.Šta kaže Kid i dosada smo gasili srcem,emocijama i pameću,samo sad mislim da će pamet ići na prvo misto, pa bolje da izgori nekoliko ha više nego da netko nastrada../tako će barem biti dok za vatrogasce bude vrijedio civilni zakon znr/.
tebi sbreza10 pitanje čega si ti to inž. pa tako omalovažavaš zapovjedni kadar)=?
#12 Kid

na 14. Travanj 2008 22:54
Svog i našeg državnog zapovjednika poznam dosta dugo,a i on mene iz mnogih požara i ja nemam osobno protiv Mladena Jurina ništa.Ali i on i mnogi koji me dobro poznaju znaju da neman dlake na jeziku i da svoje mišljenje,stav,procjenu i sve glede intervencije kažem u lice.Ono "kontinentalci" sam osobno čuo od baš glavnog zapovjednika prije 5-6 godina citiram:imamo nekih problema i nismo u potpunosti zatvorili financijsku konstrukciju za "kontinentalce" koji će na ispomoć na obalu i otoke.Što se tiče zapovjedne bojazni, osobno smatram da je kompletan zapovjedni vatrogasni kadar (zapovjednici i zamjenici u DVD-ima i u JVP )u RH trebao dati mandat na raspolaganje i time pokazati zajedništvo onog trenutka kad je Dražen Slavica zatvoren,potjeran,javno obješen,obilježen i uništen za cili život, jer će se uvik upirat prstom u njega.Slabo nas se čulo, i onih nekoliko nastupa u javnosti pojedinaca je bilo tako tiho kao da se nešto ispričavamo, a trebalo je udrit šakom u stol i odlučno kazati da su zapovjednici i vatrogasci radili po pravilu službe.To predbacujem našem vrhu jer moj je dojam da nije napravio što je trebao napravit. Pozdrav svim vatrogascima ma gdje sada bili.
#13 Ris

na 14. Travanj 2008 23:12
Kid, slažem se sa ovim što si napisao, i sa 1. i 2. postom, a isto tako i s miljenkovim.

Jug93, opet pitanje tko je što završio. Uz sve znanje stečeno po školama, teren, intervencije, pravi život, e to je škola. Braniš nekada "visoku struku" i bez razloga. Svaka čast onima koji su uz struku i intervencije završili i više škole. Ti si zaštita od požara i zašt. na radu jel? E pa vidi ovo, u Virovitičko podravskoj županiji na mjesto županijskog zapovjednika pretendira magistar zaštite na radu koji nema ni dana posla u vatrogascima, ali ga gura politika i vjerovatno će i bit županijski, a ima i sličnih zapovjednika JVP-a i DVD-a. Što kažeš na to? Školuju se ljudi raznih struka i onda ih politika instalira na čelna mjesta makar imaju malo ili ništa iskustva. Isto kad gledaš kojekakve seminare i predavanja, ide viši zapovjedni kadar a ne niži ili pješaštvo. Barem da idu u pola-pola omjeru. Mislim da je sbreza10 na takve stvari mislio.
Trebali bi zapovjednici malo spustiti nos iz nebesa, da ih ne paraju toliko, i razgovarati sa vatrogascima, jeli zapovjedniče?
#14 dvd divusa

na 15. Travanj 2008 00:13
Sramota je izjaviti da nakon godina i godina rada, požara i raznoraznih drugih intervencija koje su vodili i još vode postoji bojazan ili strah kod naših vatrogasnih zapovjednika.
Donedavno sam bio zapovjednik DVD-a Divuša, dužnost sam napustio samo i jedino zbog nerazumjevanja moje lokalne samouprave koja nas treba opremiti i financijski pomoći da možemo našu službu obavljati bolje i sigurnije za sve nas.
Pa zar je moguće da moramo klečati i moliti da nam se nabavi oprema i tehnika da možemo raditi, slažem se sa kolegama da smo cijelo vrjeme našu dužnost obavljali hladne glave i dobro razmišljajući prije svakog koraka i odluke koju donesemo na intervencijama.
Nalazim se u graničnom području gdje nažalost postoji još dosta uspomena od rata ( minska polja ), unatoč tomu što smo kolege i ja osobno dosta puta tražili karte koje postoje u našoj općini a na kojima su jasno označena minska polja, eto već tri godine nismo ih dobili.
Pa da smo dosad išli na intervencije ne razmišljajući što radimo pitam vas dali bi sve hvala bogu dobro završavalo. Siguran sam i znam da je nama zapovjednicima prva i najveća briga sigurnost naših ljudi vatrogasaca koje vodimo na intervencije.
Kako je kolega naveo niti ja nemam baš dlake na jeziku kad su u pitanju moji ljudi i ono što zakonski trebaju imati, pa mi to ponekad zna predstavljati problem kod onih koji nerazumiju naš položaj.
Pozdrav svim vatrogascima i članovima portala, nadam se da mi nećete zamjeriti na ovakom komentaru.
#15 VOSovac

na 15. Travanj 2008 00:15
Pozdrav Kide, želim ti nešto pojasniti, a vezano za tvoje komentare. Svi znamo , pa tako i ti, da Canadair za Grčku nije poslao Glavni vatrogasni zapovjednk već visoka državna politika radi vanjsko političkih pluseva. Što se tiće helikoptera, na Kornatu su tog dana bila 3 helikoptera, 2 su izvlačila nastradale, a 3. je otišao prema Malom Lošinju po NOS HV-a prrema prije zatraženoj zadaći (taj nije mogao vršiti spašavanje jer nema opremu za spašavanje iz zraka). 4. helikopter nije bio na raspolaganju (nije bio u funkciji).
Što se tiće zapovjednog kadra, kolektivna ostavka nebi ništa riješila (makar bila na nekoliko dana) jer bi to za posljedicu moglo imati novo stradavanje ljudi pa i vatrogasaca - nije isto da li na Kozjak vodiš vatrogasci ti ili neko ko je tek poćeo svoj životni put vatrogasca.
Toga tužnog dana i ti i ja radili smo svoj posao, ti si gasio 6 požara kod Prgometa i tražio si Canadair koji je tada sa požara na Hvaru kretao Prema Zemuniku i Kornatu. Ja sam ga pokušao preusmjeriti ali je već prošao Marinu i nije imao resursa da se ponovo vraća već je produžio prema Kornatu i punjenju na Zemuniku. Što da je CL krenuo prema Prgometu da baci par bacanja kako si tražio, što bi onda bilo snama. Isto tako da se vratio na Hvar što bi onda bilo sa zapovjednicima koji su gasili Hvar i onima koji su ga tamo poslali. Drugi zapovjednici su se izvukli pukom srećom što je Canadair dan Draženu na raspolaganje da gasi požare u njegovoj županiji.
Čvrsto sam uz Slavicu i ne sumnjam u njegovu nevinost i ispravnost, a ako ćemo dalje, upravo je on ustrojio sustav vatrogastva u Šibensko-kninskoj županiji koji može biti primjer svim županijama, a koja i nakon tragedija funkcionira bolje od velike većine drugih.
Još jedna poruka gospodinu kojemu je glavna preokupacija završena naobrazba. Vatrogasac sam od 1984, inženjer sam kemijske tehnologije - smjer zaštite od požara (Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije), diplomirani sam inženjer sigurnosti - smjer zaštite od požara, prošao sam menadžment rukovođenja u katastrofama, položio ispite za vođenje velikih vatrogasnih intervencija i šta onda. Nisam ništa bolji vatrogasac od Kida, dapaće kada on nešto traži sa požarišta nije mi ni na kraj pameti sumnjat u njegovu odluku i mahat diplomama. Papir ne gasi požare.
Pozdrav svim vatrogascima i oprostite na duljini.
#16 jug93

na 15. Travanj 2008 08:49
Dragi Ris slažem se s tobom u potpunosti,,, ja sam proša sve faze vatrogastva od dobrovoljca,vatrogasca,vozača,zamjenika,pa do zapovjednika i inženjera imam u nogama na tisuće intervencija , pa možda stoga gledam na stvari drugačije nego mnogi "politički" kako ih ti zoveš zapovjednici, ali isto zato stoga možda i reagiram žešće na komentare poput sbreze10, jer nije mi pravo kad se i nas zapovjednike stavlja u isti koš...., a na tvoje zadnje samo kažem ...ko visoko let5i nisko pada.... toliko ,)ne zamjerite pozdrav Wink
#17 Brko

na 15. Travanj 2008 10:48
miljenko_l 14. Travanj 2008. 15:03:47


" Mislim da je ovo gore najneprimjereniji komentar poodavno! Toliko pun tenzija, a ni truna argumentacije. Ovakvi nam ne trebaju! "

Poštovani gospodine Miljenko, osvrni se malo na brojčano stanje dobrovoljnih vatrogasaca unatrag 15-ak godina pa na ovamo i vidjet češ kostantu opadanja broja članova , koja če se nažalost i nataviti.
Osvrni se malo na Članak

" GASI LI SE DOBROVOLJNO VATROGASTVO U HRVATSKOJ "
pa če ti biti jasnije glede argumenata.
AKO ? če ti biti jasnije.
#18 Kid

na 15. Travanj 2008 13:17
Ne može mene nitko svadit i neće sa glavnim državnim zapovjednikom.ja samo dajem (prošireni) komentar na njegovu gore datu izjavu.Što se tiće vatrogasnog zapovjednog kadra,ponavljam svoje mišljenje:svi su trebali dati mandat na raspolaganje,baš kao i glavni državni zapovjednik gospodin Mladen Jurin.Ne ostavke,ne otići i ne raditi.Onog trenutka kad je Dražen Slavica brutalno bez ikakvog dokaza optužen i strpan u zatvor kao najgori kriminalac,jer je netko nekoga savjetovao da se radilo o nepotrebnoj avanturi, svi mi zapovjednici smo (barem sam se ja tako osječao) bili optuženi i zatvoreni.Ponovo se popnavljam.I ja sam bio u zatvoru 54 dana,ako me razumite.Niti mjesec dana prije Kornata imao sam gadne probleme sustava kod požara na Malačkoj (policija nema ljudi za zatvorit cestu i osigurat nesmetan rad vatrogasaca,inspektora nema jer je subota-požar namjerno izazvan,elektro ili ko već nezna čiji su dalekovodi, kažu jedan je naš i toga će mo isključit a za ostale zovite nekog drugog,......i da ne nabrajan više). Kanaderi su se brzo priključili gašenju,ali je nastao problem preleta preko koridora zračne luke u Kaštelima (zbog velikog broja putničkih aviona-turisti),pa smo unatoč blizini mora dosta čekali do ponovnog bacanja vodenih bombi.I da skratim ovog puta,jer ima još toga.Kad smo požar stavili pod kontrolu,bio sam zadovoljan ali umoran fizički, ispražnjen psihički i presretan da nitko nije ozljeđen unatoč svim problemima.Pa sam sebe zapitao što meni ovo triba,ja vršim dužnost zamjenika zapovjednika DVD za operativu,odgovoran sam za rad i stanje vatrogasaca na terenu,ali da odgovaran i za stanje u MUP-u,HEP-u, DUZS-u,HMP-i,........i ostalima,ipak prilazi svaku mjeru. To se događa svakom našem vatrogasnom zapovjedniku.VOSovac nikako nije isto Grinati mandat na raspolaganje i dati ostavku.To su dvije različite opcije.A što se tiće helikoptera na raspolaganju je bio samo jedan i ne znamo gdje je bio svakog trenutka (nisam pročita te podatke),dali je bila ista posada,dali se vratio isti,puno je tu nejasnoća.Od trenutka desantiranja na drugoj lokaciji od kruške njemu se gubi trag,navodno odlazi punit gorivo i mjenjat gumu i pojavljuje se tek sa GSS nakon 3-4 sata.Pročita sam sve što se pisalo o tragediji na Kornatima i nemože me nitko uvjeriti da je sve rečeno.Pozdrav svim vatrogascima ma gdje sada bili.
#19 miljenko_l

na 15. Travanj 2008 14:55
Brko, članak: "Gasi li se dobrovoljno vatrogastvo u hrvatskoj" Uradak je novinarke kojoj su dati , predočeni odrečeni, separirani , podaci. S toga nije ni u kom slučaju merituum za tu tezu. NA našim blogovima i webportalima možeš se svakodnevno uvjeriti u žilavost i obstojnost društava.
Točno je da neka stagniraju, među njih pomalo ulazi i moje domicilno društvo. No, ako pratiš osnivaju se i neka nova društva. Neki novi klinci obnavljaju rad več ugaslih društava. Život nije crno biljei. Pogledaj kroz povijest i svog društva, nije li bilo i gorih i težih vremena nego što su ova danas.
Opadanje članstva , statističko, je neki pokazatelj. NO, statistika je zbir netočnih podataka. Kada se uzme u obzir način "obračuna" broja članova nekog društva, gdje su ubrojene sve moguče kategorije, od mladeži do poćasnih i začasnih, nije moguće izčitati koliki je stvarni broj operativno sposobnih u pojedinom razdoblju. Danas , kada se ipak naglasak daje na operativnost, vode sei ponešto modificirane statistike. Konačno, natalitet u ovoj nam domovini ima negativan predznak, dakle u postotku , omjer ostaje tu negdje. Tzv ruralna područja, na žalost još uvijek na tragu star parole "svi u gradove" gubi stanovništvo i ekenomskim egzodusom, dakle ima i manje novaka za DVDa. A svi veći "gradovi" na krilima odluke o državnom financiranju osnovali su JVPe, na uštrb vlastitih DVDa. Rijetke su iznimke gdje odnos DVD vs JVP funkcionira kako bi mi u stvari i htjeli.
Pa i sam glavni zapovjednik istiće da se očekuje oko 400 novih školovanih vatrogasaca, mahom pripadnika DVDa. A zna se s kojim očekivanjima su isti upisali tu školu. Da im Likalna samouprava osnuje JVP u kojoj će raditi!!
#20 zaboravljeni

na 15. Travanj 2008 22:23
Totalno nejasno kuda ide ovo vatrogastvo.Zadnje riječi od Miljenka da su se školovali kako bi im gradovi jednog dana osnovali JVP je u najmanju ruku bolest. Dali vi znate da JVP nisu finacirane po zakonu i da vlada svake godine donosi odluku koja je ove godine teška oko 300.000.000,oo. Takovim razmišljanjem i to če jedne godine pasti u vodu , možda i prije.I ja se slažem sa Jurinom da u DVD ulazi popriličan broj mladih , za to imam i dokaz, ali ne ulaze da bi postali vatrogasci JVPPuno toga mi je jasnije od danas , kada sam sa vratio iz seminara u Opatiji.
Ostavi komentar
Molimo logirajte se da ostavite komentar.
Ocjena
Samo korisnici mogu ocjeniti.

Molimo da se prijavite ili registrujete da bi ostavili Vašu ocjenu.

Još uvijek nije ocjenjeno.
Uvjeti objave:

UPOZORENJE
organizatorima
NATJECANJA
2019.

Prosinac


6. Zimski kup
Noć Vat. kaciga

DVD Rugvica


7. KUP
Sv. Lucije

VZG V. Gorica


1. Zimski KUP
DVD Posavski Bregi



NATJECANJA
2020.

Siječanj

11. Zimski kup
DVD Johovec

Zadnji komentari:
dvdd u 15:43:14
Konačno jedna doba vijest.
Mariner22 u 17:44:01
Čestitke učesnicima na rezultatima, i čestitke organizatoru!!!!
sbreza10 u 00:53:29
ČESTITAM! Konačno struka na zapovijednom mjestu! To me podsjeća na osamdesete go...
umorno_oko u 17:02:55
Bravo cure! I momci, naravno!
Kid u 15:02:07
čestitke i pozdrav svim vatrogascima povodom našeg blagdana svetog Florijana (Cv...
dvdd u 18:57:44
HVALA!
dvdd u 18:39:13
svaka čast
iskreni u 06:05:56
Sretan Božić!
maska112 u 15:53:00
Jel je došao rikverc , ili več odlazi ?
Mariner22 u 23:54:54
SRITNO VAM KOLEGE SA NOVIM VOZILOM
ZADNJI OGLASI:
Acivi u 10:46:39
VT-Modul Oertzen HDL 250 od 2.12.2019 Fabri-
kat: Oertzen Godina proizvodnje: 20...
Acivi u 10:44:16
Prodajemo visokotlačni modul, sa pjenilom brzim vitlom i pištolj mlaznicom. Mogu...
Acivi u 10:36:45
Prodajemo Vatrogasni razvalni agregat marke WEBER - HYDRAULIK. Elek-
trični motor...
Acivi u 10:31:38
Prodajemo više komada rasvjetnih stupova (pneumackih i ručnih) Moguča ugradnja...
Acivi u 05:15:00
Prodajemo vatrogasnu nadogradnju sa visokotlačnom pumpom, dva brza vitla sa pišt...