Vlada je 17. srpnja, na zatvorenom dijelu sjednice, raspravljala o vatrogastvu RH i prema našim saznanjima kristaliziraju se dobri potezi za budućnost! Odgovorite u anketi što bi vi voljeli, a ovdje ostavite komentare!!!
Nekoliko nas komentira da ne zna što se na zatvorenoj sjednici, raspravljalo o vatrogastvu RH i koji su se potezi iskristalizirali za bolju budučnost.A zašto moramo znat što drugi misle.Tko kaže da Acivi nije "izmislio" (odličan potez) sve da najprije svojom glavom mislimo i onda napišemo što bi mi želili i kako zamišljamo zaštitu i spašavanje. Mnogo puta mi prolazi kroz glavu zamisao, da li sam kao građanin svog grada dovoljno zaštićen od raznih i iznenadnih događanja koja prijete mojoj sigurnosti i normalnom življenju. Danas nakon 38 godina staža u DVD i 33 god. operativnog rada uvijek smatram da je kako-tako dobro ali mora i može biti i bolje. Gotovo za sve se pozivaju vatrogasci, to je opće poznata stvar ali i mi nismo svemogući.Ima tu mnogo problema i nedostataka, objektivnih i subjektivnih.Kako u mom gradu tako i u ciloj RH vatrogasci su bili prva organizirana snaga za spasit čovika i njegova materijalna dobra.Na to treba samo nadogradnja koja je do sada izostala i pojavilo se nekoliko čimbenika (da ih tako nazovem) koji samo poduplaju sustav i usporavaju smanjenje ili eliminiranje posljedica nekog vanrednog žurnog događaja.Jedan primjer:taman kad je dežurni ( u mom DVD)po dojavi na telefonu mogao vidit i broj pozivatelja i po potrebi može provjeriti dojavu ili pobliže biti u toku događanja ( u razgovoru sa dojaviteljem), mogućeg djelomičnog uklanjanja posljedica i umanjenja štete a pogotovo spašavanja života ugroženog, do dolaska pripadnika vatrogasne postrojbe na mjesto događaja,to nismo u mogučnosti imati, jer ako dojava ide preko centrala ili policije ili VOC-a ili 112 mi imamo njihov broj i ne dobivamo samog dojavitelja.To je čisto gubljenje vremena i usporavanje smanjenja posljedica događaja.Mislim da će te razumit što je "pjesnik ovim htio reći".Meni nije bitno da li će se sustav zvati Marko, Jure, Ivek,...... Sustav mora imati jasnu vertikalu od gori prema doli i od doli prema gori (od vrha države do općine ili grada) i zadovoljavajuću širinu sa svim čimbenicima zaštite i spašavanja i sa sigurnim financiranjem (kao nekadašnja siz zaštite od požara ali nadograđen po potrebama) da bi svi stanovnici Lijepe naše ma gdje stanovali u svakom trenutku imali odgovarajuću zaštitu.Za sada toliko.Pozdrav svim vatrogascima ma gdje sada bili.
Nama treba jedinstvena organizacija krovna nešto nalik (operativno) na ravnateljstvo i sa jedinstvenom linijom zapovjedanja, jednim operativnim centrom ,a ne da nas na terenu zovu od 112,policije VOc-a i ostali dok gasimo.P.S nesmjemo zaboraviti ni HVZ našu krovnu stoljetnu organizaciju koja je kroz teška vremena sačuvala duh hrvatskog vatrogastva.Pa zašto ne i HVZ....
Slažem se da treba mijenjati i postavljati prave i sposobne ljude na odgovorna mjesta, ali bojim se da mi toliko ljudi nemamo i bojim se da bi se mogao javiti deficit u kadru. Ljudi se ne mogu školovati i prikupiti iskustvo preko noći.
Krivci za tragediju koja se dogodila jesu MUP, HVZ i osale institucije povezane i odgovorne za vatrogastvo, poradi toga jer su poslali ljude na intervenciju bez zaštitne opreme osim gosp. Lučića koji je jedva jedvito preživio. Tako da nadležna gospoda mogu tražiti krivca u eruptivno-korumpiranom vrhu nadležnih institucija zaduženih za vatrogastvo, jer financijska sredstva troše na razno razne glupe i besmislene zahtjeve i prohtjeve te na hotelske smještaje i skupe večere, umjesto da opreme ljude sa opremom da im se ne dogodi opet "Dvanaest žigosanih". Nakon ovakove tragedije nitko nije kriv ili je krivac poginuo. To je moto našeg Vatrogastva a i ostalog državnog aparata. I onda još šefovi država i nadležnih institucija govore po medijima kako naša država nije korumpirana! Braćo i sestre vatrogasci sami procijenite naše vatrogastvo!
Slažem se da vatrogastvo treba imati jasnu liniju zapovijedanja i to što prije, ako to bude Agencija, smatram da podjednako u zapovjednom djelu trebaju biti zastupljeni i profesionalni i dobrovoljni kadrovi. Nemožete mi reći da predsjednik HVZ gosp. Sanader nema iskustva i znanja za vođenje i zapovijedanje a dobrovoljac je. Tu imamo mi još dosta kadrova i treba ih uključiti. Nikako prevlast ni profesionalaca ni dobrovoljaca. Spominjali su se ovdje kadrovi, pa mislim da mi imamo kadrove, istina nemaju puno iskustva, a najčešće zbog toga što im razinu do koje smiju doći određuju županijski zapovjednici. Konkurencija nije baš uvijek dobro došla. A tko će pametam potpomagati konkurenciju(svi koji dvoje u ovo nek razmisle kako je na njihovom području). I da ne duljim, neki se već duže vrijeme pripremaju za dolazak na zapovjedna mjesta u Agenciji, pa je očito stvar kao riješena, nadam se samo da to žele zbog boljitka vatrogastva a ne osobnih dobitaka
Zvonko 19. Srpanj 2008. 11:44:59
veselili ste se 94. pa proplakali...zatim 2000. pa proplakali... veselite se treći puta Agenciji... , strah me da će biti još većeg nezadovoljstva…
Razmislimo svi!!! , što će se dogoditi ako nestane masa , a ne će (pišem po Primorcu) biti novaca za vojsku profesionalaca… Bit ću jako zadovoljan ako se varam… , ali ova zamisao je jedinstvena u Europi (u koju se svi zaklinjemo) i nema sličnih ustroja.
Dobra je zamisao sve pod jednu kapu , ali to nije kompatibilno tijelo i ono ne prihvaća transplantirani organ pa umire i samo tijelo i novostvoreni organ.
Čitajte ovo objektivno jer nemam loših namjera!
Strijelav27. govoriš na pamet , a nisi utvrdio gradivo i neznaš kao ni ja što su radili naše kolege u trenutku stradavanja . Ja ne štitim nikoga , a branim Slavicu, ali ti zasigurno lutaš.Pustimo priču o krvicima kao što je neadekvatno opremanje, pa nisu bili goli i bosi, a kako su stradali netko zna , nažalost mi još ne.
Bilo bi dobro otvoreno progovoriti upravo o županijskim zapovjednicima bez bilo kakovih uvreda ili podmetanja. Ćija su oni razina i što mogu , a što smiju učiniti i pod čijom su ingirencijom , kao i druge vrlineolitička podobnost , nametanje nečijeg mišljenja, sveukupno zdravstveno stanje ,itd.
ja mislim da ako u županiji postoji jedna JVP onda zapovjednik te JVP treba biti i županijski vatrogasni zapovjednik jer sve se organizira i rješava iz JVP tj. iz operativnog centra JVP.
Što se tiće županijskih zapovjednika, nebih se složio! 2000. godine izlaskom JVP-a iz MUP-a, svi znamo kako su birani zapovjednici JVP-a. Neki su skoćili sa vatrogasca do zapovjednika JVP-a! Dakle preskočili sve stepenice, a sada još moraju biti jadnici i županijski zapovjednici! Ma, ljudi moji ima toliko sposobnih i školovanih kadrova za ta radna mjesta, samo nemaju "strica"! Eto, završiš bilo koju višu školu ( a znamo da se pojedine završavaju večerama, banketima, poznanstvima itd.) i eto te za zapovjednika JVP-a i županijskog! Tko te pita za vatrogasno znaje! Gospodo u Zagrebačkoj postrojbi trebao si nekada provesti 5 godina i iza sebe imati minimum 1000 intervencija da bi uopće mogao postati voditelj grupe, a sada iz školice u fotelju. Bez uvrede za zapovjednike koji se tako mogu sa ponosom zvati, jer ti ljudi imaju kulture, znanja, znaju se odnositi prema potčinjenima i prema vrhu, a ovi skorojevići znaju se odnositi samo prema vrhu i to guzicom dignutom u zrak!!!!
na 19. srpnja 2008 16:06
na 19. srpnja 2008 17:42
na 20. srpnja 2008 11:50
na 20. srpnja 2008 14:14
na 20. srpnja 2008 15:02
na 20. srpnja 2008 15:06
na 20. srpnja 2008 15:20
na 20. srpnja 2008 15:32
na 20. srpnja 2008 20:01
na 20. srpnja 2008 20:50