Prijava
Korisnik

Lozinka



Niste korisnik?
Klikni ovdje za registraciju.

Zaboravili ste lozinku?
ZatraĹľite novu Ovdje.
Posljednji ÄŚlanci
Dan drĹľavnosti
VISOKOTLA?NI MODUL P...
In.mem. Dragutin Sti...
KUP DVD ZAPREŠI?
1. KUP DVD GRANEŠINA
PRAVILA PORTALA
Dobro dosli
ZAKON O VATROGASTVU
USTROJ I FINANCIJE
U dogovoru sa predlagačimaVatrogasni-portal objavljuje u cijelosti
Prijedlog Nacrta izmjena i dopuna ZAKONA O VATROGASTVU
očekujemo živu nadasve konstruktivnu raspravu i možebitne prijedloge...

MOLIMO SVAKAKO DRŽATI SE TEME!

Preuzmite materijale!


Povezano: Članak Portala o financiranju iz lipnja/2008
Acivi na 29.09.2008 21:46:58
Komentari
#31 zaboravljeni

na 01. listopada 2008 10:39
vatra93 po mojim saznanjima i prvim izračunima gradovi i opčine koje imaju JVP neče dobivati ništa za dvd , barem je tako bilo u prijedlogu za moj grad.
#32 tihi

na 01. listopada 2008 10:56
Prijedlog zakona je sigurno korak naprijed, ipak moramo pričekati da stupi na snagu da vidimo kakvu su očinci na terenu. Zanima me dali je već upučeno u proceduru ili će biti upučeno u zimsko zasjedanje sabora?
I znači li to da po ovom prijedlogu zapovjednici VZO I DVD koji dobrovoljno obavljaju dužnosti ne trebaju polagati ispti za vođenje intervencija?
#33 bili

na 01. listopada 2008 11:19
DVD-ei se financiraju kao iranije samo šta se po zakonu zna šta se odbija od osnovice za obračun i proračuna, a to su donacije i prihod od kapitala. Dodatno je to da oni DVD-i u općinama i gradovima gdje nema JVP dobivaju i decentralizirana sredstva, od države, koja sada ne dobivaju već samo ondje gdje postoji JVP, a to su vrlo značajna sredstva.
#34 jug93

na 01. listopada 2008 14:48
Činjenica da je ovo samo prijedlog zakona i da do njegove konačne primjene ili usvajanja može doći do raznih još promjena i "brušenja" , no definitivno se ne slažem da bi hvz mogao preuzeti cjelokupno vatrogastvo uz malo "šminkanja", prevelika i pretroma organizacija ne osigurava besprijekorno funkcioniranje službe. Činjenica je da se hvz odbila transformirati kad je to mogla, stoga mi se čini pošteno da se u jedno zajedničko tjelo ujedine sve strukture vatrogastva kako je to zakonom i predviđeno, jer jednostavno ne mogu se oteti dojmu (ispravite me ako griješim) da se profesionalno vatrogastvo želi gurnuti negdje u kut tako da ne igra nikakvu značajnu ulogu u kreiranju vatrogastva sutra na ovim prostorima.
Isto tako činjenica je da je dosadašnji zakon o vatrogastvu u dijelu obveze udruživanja DvD-a u VZŽ i VZŽ u HVZ protuustavan jer Ustav RH garantira slobodu udruživanja bez ikakove prisile.
Ovim zakonom VZŽ osiguravaju si također dodatna sredstva koja nisu zanemariva iz decentraliziranih funkcija od općina koje nemaju osnovana DvD-a,osobno nisam protiv toga ali, šta će biti sa tim novcem ? i gdje će se trošiti, ako već svi budu imali novac od države? Stoga bi zakon trebao predvidjeti decentralizirana sredstva samo općinama i gradovima gdje su već osnovana DvD-a, te osigurati sredstva ostalim općinama po osnivanju postrojbi.
Također čini mi se da se izjednačavaju prava zaposlenih u DvD-ima i jvp tamo gdje je osnovana jvp i dvd, a šta je sa onim dvd ima gdje nema jvp-a da li će oni imati prava ista kao u najbližoj jvp? prema kolektivnom ugovoru? ili će opet čelnik općine ili grada odlučivati o visini njihovih plaća? onda im se nneće stanje posebno poboljšati, zato bi trebalo unijeti izmjenu da se svim zaposlenima u dvd ima bez obzira ima li na njihovom području jvp ili ne izjednačavaju prava po kolektivnom ugovoru (jer ni u svim jvp prava i plaće nisu jednaka što također nitko ne spominje ( a di su koeficijenti i dr,))Cool
#35 mmmatija

na 01. listopada 2008 15:37
mene zanima dali netko zna kada ide zakon u sabor?
ono što sam ja uočio je će vatrogasna vozila još uvijek spadati pod
zakon o sigurnosti cestovnog prometa a ne kao vojska i policija koji ne spadaju
#36 kontra

na 01. listopada 2008 15:43
Na temelju rješenja glavnog vatrogasnog zapovjednika, o prestanku radnog odnosa zbog potreba službe vatrogasac može ostvariti pravo na starosnu mirovinu, bez obzira na godine života, kada navrši mirovinski staž od najmanje 30 godina, od toga najmanje 20 godina mirovinskog staža kao vatrogasac, odnosno na poslovima na kojima se staž osiguranja računa s povećanim trajanjem prema odredbama ovoga Zakona.

rifireman ako nam uspiješ objasniti što je to potreba službe i kako to definirati onda ti svaka čast. Takav članak otvara prostor malverzacija do iznemoglosti, pa nemože glavni odlučivati kakva je potreba službe u npr. Gračacu kada je za vatrogastvo prema ustavu odgovoran gradonačelnik. To ti nije u skladu s Ustavom i naprijed predloženo je upitno ali bi uz političku volju i možda moglo proči (čitaj pranje obraza političara). Slažem se da bi neke formulacije koje si naprijed predložio trebale biti preciznije i jasnije da se nemogu dvosmisleno tumaćiti. Inače imaš dobre prijedloge osim ovog. Znam da bi htio ići u policijsku mirovinu ali si pročitaj zadnje izmjene tog zakona pa ćeš vidjeti da je tamo drugačije oni su državni službenici pa to ide ovdje ne. Pozdrav
#37 zaboravljeni

na 01. listopada 2008 19:05
jugo93 sve si dobro shvatio ali ne mogu se zakoni baš pisati kako se tko sjeti i u zakonu se takvi detalji ne mogu umetnuti (vidi zakon o patronažnim sestrama koji je danas bio u saboru i kako su ga ispucali) jer svi državni tajnici su veča struka od bili kojeg pravnika . , ali da se previše traži traži se ,a benificije za dvd je prazna fraza. Pa zar mislite napisati novi zakon o mirovinskom osiguranji ???????.
#38 bomberos1

na 01. listopada 2008 21:47
Mislim da je članak 25a dobro riješenje za vatrogasca jer se ne mora bojati osobno uvijetovanog otkaza (vidi kolektivni ugovor) a dobro je i za službu jer može zaposliti mlade ljude.
Po pitanju stručnih sprema slažem se da bi zakon morao nedvosmisleno odrediti stručne spreme za sva radna mjesta jer će inače biti opet šarolikosti.
Dali je zakon dobar ili loš, mislim da nije osnovni problem u zakonu nego u ljudima. Biti ću otvoren gospodin Jurin je bio glavni vatrogasni zapovjednik u MUP-u nije išlo, u DUZS-u nije uspio predložiti ni izmjene pravilnika o oznakama (po pravilniku svi bi još morali nositi MUP Vatrogastvo) a kamoli pravilnike o specijalnostima, SOP-ove i sl. ako on bude i u novoj organizaciji ????? Mislim da ne treba više mjenjati krevete nego K....... kako kaže narod.
Ipak mislim da prijedlog zakona nije loš i da bi ga trebalo poslati u proceduru što prije a ne čekati sljedeću ljetnu sezonu.
#39 bomberos1

na 01. listopada 2008 21:49
Zaboravio sam napomenuti da MUP i MO imaju posebnim pravilnikom mogučnost umirovljenja pod istim uvijetima kao u prijedlogu članka 25a
#40 sbreza10

na 01. listopada 2008 22:22
bili 01. Listopad 2008. 07:29:42
sbreza10
Nisi vidio da je prijedlog Zakona da se osnuje Županijski vatrogasni operativni centar /VOC/ prema tome djelatnici tog centra bili bi djelatnici županije i financirala bi ih županija, a ne bi bili djelatnici JVP-a i financirali se kao vatrogasci.

Daj mi molim te bili šapni, jel će to za nas biti bolje ili gore? Ako se nećemo financirati kao vatrogasci- znaći li da za nas nisu ta radna mjesta?
Ako će ipak ta radna mjesta biti i za nas- znaći li da mi više nećemo biti vatrogasci?
Volio bih odgovor dobiti iz pouzdanog izvora!!!!!WinkWinkWinkWinkWinkWink
Ostavi komentar
Molimo logirajte se da ostavite komentar.
Ocjena
Samo korisnici mogu ocjeniti.

Molimo da se prijavite ili registrujete da bi ostavili Vašu ocjenu.

Još uvijek nije ocjenjeno.
Uvjeti objave:

UPOZORENJE
organizatorima
OBAVEZNO !
NATJECANJA
ZA 2026.
NASTUPI


24. Mem. "Kruno Modrić"
DVD LESKOVEC


12. Kup Grada Senja
DVD SENJ


26. Kup Grada NOVI MAROF
DVD N. Marof


16. Kup Sv. Florijan i 5. Memorijal "D. SREČIĆ"
DVD Ostrna


2. Memorijal "KOVAÄŚ - KOMAR"
DVD Vukosavljevica


7. KUP HREBINEC



ZADNJI OGLASI:
dbonin u 16:05:19
Motorna visokotla?na pumpa + visokotla?no vitlo ( el. namatanje ) - Motor 13K...
DVDIvanec u 11:58:44
[b]Dobrovoljno vatrogasno društvo Ivanec prodaje Magirus Deutz 192 D13 autoljest...
sasok413 u 20:31:49
Nadogradnja za vatrogasno vozilo za dvoosovinca pne-
umatski reflektor na krov...
wtomek u 21:38:36
DVD Farkaševac prodaje vatrogasno vozilo: Marka: TAM 130 T 11 Godina proizvodn...
Acivi u 10:56:49
[b]DVD Donji Kraljevec[/b] ima za prodaju [b]mehaničke ljestve, ispravno i o...